Tuesday 5 November 2013

Penyakit 3 serangkai boleh dibantu dengan pengambilan Vivix

Penyakit 3 serangkai?

Penyakit itu juga dikenali sebagai penyakit pakej yang mana bermula dari masalah kencing manis, membawa kepada kerosakan buah pinggang dan meningkat kepada kompilasi jantung atau strok.

Penyakit ini berkait apa bila pengambilan ubat-ubatan yang berterusan yang diambil untuk mengawal satu penyakit tetapi mengakibatkan penyakit lain muncul kerana ubatan ini memerlukan proses yang panjang untuk diuraikan dan dibuang dari tubuh.

Kegagalan penguraian ini akan tertinggal pada buah pinggang dan memyebabkan buah pinggang menjadi rosak dan tidak boleh berfungsi dengan baik malah memerlukan dialisis.

Apa pun penyakit ini masih boleh dibantu dengan pengambilan VIVIX shaklee.

Vivix formula yang di perkaya dan di cipta dari bahan dan sumber alam semulajadi yang dipertingkatkan dengan teknologi moden.

Ianya membantu menjaga atau memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, pelindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, melindungi dan membaiki sellular DNA, pengawalan genetik, menyokong kesihatan kardiovaskular, mengurangkan kompilasi kencing manis dan banyak lagi.

Pengambilan vivix secara teratur setiap sekali sehari hanya satu sudu teh sebelum sarapan pagi. Tujuannya membantu memberi sistem tubuh dan organ berfungsi dengan baik. Sebelum mengambil apa-apa makanan.



~~~~~~~~~~~~~~~※※※~~~~~~~~~~~~


Dapatkan lebih maklumat dan tip dengan
Follow & like : Health Lense

Ingin mencuba produk atau membuat pesanan
@SID :891346
@call/whatsapp : 012-2358294
@email : iza.batrisya@gmail.com
@PM inbox : fanpage Health Lense





Penafian : Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...